چربي گير چربي گير .

چربي گير

چربي گير

چربي گير زير سينكي :

چربي گير زير سينكي وسيله اي است براي جمع آوري چربي ها در جاهايي كه حجم كمتري از چربي دارند و نيز داراي فضاي كمتري هستند اين دستگاها طراحي بسيار ساده و قابل حمل و ارزان قيمت دارند و اكثرا براي منازل شهري توصيه ميگردد كه هم ميتوان زير سينك و يا در كنار سينك نصب نمود و ميتوان از طريق لوله تخليه هر چند وقت يكبار آن را تخليه كرد. استفاده از اين دستگاه موجب جلوگيري از انسداد لوله هاي فاضلاب و كمك به محيط زيست مي شود.

جنس بكار رفته در  چربي گير زير سينكي معمولا  از استيل يا فايبرگلاس تهيه ميشود كه داراي يك ورودي ، يك خروجي و يك قسمت براي تخليه چربي است. ورود چربي و روغن به سيستم فاضلاب كه بعد از مدتي سرد مي شود موجب گرفتگي لوله ها و ايجاد بوي نامطبوع مي شود و براي حل اين مشكل بايد هزينه هاي صرف باز كردن سيستم فاضلاب شود كه با استفاده از چربي گير هاي زير سينكي ديگر چنين مشكلاتي به وجود نخواهد آمد.

چربي گير زير سينكي متشكل از چند مخزن بوده كه در هنگامي كه فاضلاب در آن ريخته مي شود پس از سرد شدن روغن و چربي از آنها جدا شده و يه مخزن ديگري انتقال پيدا مي كند كه امكان تخليه را فراهم مي سازد نحوه نصب چربي گير هاي زير سينكه بداين صورت است كه از يك طرف به ورودي لوله فاضلاب سينك و از طرف ديگر به لوله خروجي زير سينك متصل مي شود و در قسمت بالايي خروجي ديگر چربي ها جمع مي شود كه مي توان از آنجا تخيه كرد.

چربي گير پلي اتيلن:

سيستمهاي چربي گيري را ميتوان با جنس هاي بدنه ي متفاوتي، از جمله پلي اتيلن و فلز، توليد كرد. ناب زيست يكي از توليد كنندگان معتبر  چربي گير پلي اتيلن  در ايران ميباشد. از مزاياي اين جنس ميتوان به مقاومت مكانيكي بسيار بالا اشاره كرد. اين جنس بدنه بسيار مناسب مكان هايي است كه تردد وسائط نقليه روي آنها وجود دارد. همچنين قابليت دفن بدون سازه نگهبان ، سرعت بالا در توليد نيز از ديگر مزيت هاي اين سيستمها هستند.

نكته اي كه بايد به آن توجه كرد اين است كه جنس پلي اتيلن ذاتا يك ماده چربي دوست است. اين موضوع باعث ميشود كه چربي به بدنه حوضچه چربي بچسبد. اين مساله موجب ميشود كه براي بالا بردن كارايي ظرفيت آن را نسبت به مخازن فايبرگلاس بيشتر در نظر گرفت. در عين حال براي اينكه بدنه چربيگير پلي اتيلني عايق حرارتي ميباشد، خنك سازي با سرعت بسيار كمتري انجام  ميشود.

قابليت هاي پكيج فايبرگلاس رستوراني:

·         ساخت در ابعاد مختلف بنا به سفارش و جانمايي

·         حمل و نقل آسان و قابليت جابجايي

·         مقاوت بالا در مقابل مواد شيميايي و مخرب

·         قابليت نصب دفني و سطحي

·         طول عمر بالا به جهت استفاده از رزين پلي استر

·         قابليت تعويض و ارتقا آشغالگير چربي گير

·         دسترسي آسان به درون چربي گير فاضلاب به دليل داشتن دو عدد دريچه بزرگ

·         قيمت مناسب به جهت كاركرد و طول عمر بالا چربي گير فايبرگلاس

·         سبكتر بودن نصبت به  چربي گير پلي اتيلن

·         قابل ساخت به وسيله شاسي فلزي

چربي گير بتني :

چربي گير ها داراي انواع مختلفي هستند كه عبارتند از چربي گير هاي پلي اتيلني ، چربي گير فايبر گلاس و چربي گير بتني كه از قديمي ترين نمونه هاي چربي گير هستند كه هنوز در ايران مورد استفاده قرار مي گيرند اما اين نوع چربي گير ها داراي مشكلات ذاتي مي باشند كه آينده آنها را با مشكل اساسي مواجه مي كند كه در زير به مشكلات انها اشاره مي كنيم :

1. اين نوع از چربي گير ها تنها تا زماني كه 25 درصد ظرفيت آنها پر است داراي كارآمدي كافي هستند و بعد از آن از كارايي آن كاسته مي شود و اين يعني كه جداسازي چربي به درستي انجام نمي گيرد و چربي ها مستقيما وارد فاضلاب مي شود واين به اين منظور است كه اين نوع چربي گير يا بايد قبل اينكه پر شود و كارايي اش را از دست دهد تخليه شود و يا بسيار بزرگتر از سايز مورد نظر بزرگتر ساخته شود.

2. يكي ديگر از مشكلات چربي گير بتني خوردگي بتن است زيرا كه بتن در معرض خوردگي ناشي از اسيد هاي موجود در چربي مي شود به اين صورت است كه چربي و مواد جامدي كه در گوشه هايي كه نظافت آن سخت تر است جمع مي شود و باعث رشد باكتري ها مي شود كه رشد اين باكتري ها سبب ايجاد اسيد سولفوريك مي شود كه موجب خوردگي بتن مي شود .

3. ديگر مشكل اين چربي گير هاي بتني كه ما را با چالش اساسي روبه رو مي كند ساخت و نصب و محل جانمايي آنها است .

 

كارشناسان ارشد شركت ناب زيست با شماره هاي 09124265750 آماده ارائه مشاوره رايگان به جهت نيازسنجي و راهگشايي مشكلات فاضلابي متقاضيان محترم و همچنين اعلام قيمت به آنها مي باشند.


برچسب: فروش چربي گير،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ تير ۱۳۹۹ساعت: ۰۳:۵۲:۰۵ توسط:ناب زيست موضوع: نظرات (0)